zondag 7 april 2013

Picknicken op eigen terras

Wat een heerlijke dag!
Met veel gedoe (scheef, te korte steunlatten) staat sinds vandaag de nieuwe picknicktafel klaar voor gebruik.
Tot vandaag hadden we 'alleen'  een lounge bank om buiten te kunnen genieten. 

Die harde houten banken vragen om kussens.... Dus heb ik alvast een start gemaakt met de binnenhoesjes. Ik duik nog maar eens in mijn (inmiddels opgeruimde!) stoffenkast voor een gezellig buitenkantje.


Verder lopen er verschillende andere projecten door elkaar, daarover later meer!
Ondertussen ben ik flink aan het sleutelen aan de lay-out van deze blog, het schiet nog niet op. Dingen werken niet zoals ik wil, nog even verder rommelen dus.

3 opmerkingen:

  1. Zier er gezellig uit. De buufjes van de overkant komen het graag uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha bezig bijtje, leuk hoor die picknicktafel. Ik begrijp nu waarom je de schuurmachine nog nodig hebt. Kom gauw een keer "picknicken"!.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt genieten dit weekend!! Auntie

    BeantwoordenVerwijderen