woensdag 17 april 2013

Zeefdrukken deel II


Volop bezig hiero!
Er wordt druk gewerkt aan een jurk.....
met een beetje geluk vanavond al af!

Een zomerjasje voor de dochter...
En een cadeautje, wat nog even geheim moet blijven.....

Afgelopen week weer gezeefdrukt.

Inspiratie hiervoor haalde ik via pinterest een combinatie van dit en dit.
Zeefdrukken... het blijft leuk om te doen!
Omdat het mij niet lukte om een mooie regenbui te vinden en te knippen en plakken van internet, ben ik zelf aan de slag te gaan. Ik heb van zwart papier een druppel geknipt, deze ingescand en in 'word' geplakt en gekopieerd. Het danseresje en de paraplu zijn ook eerst uit papier geknipt en daarna ingescand. Het kan vast anders of digitaler, maar dat het uiteindelijk lukt is toch ook best stoer.

Nog iemand ideeën wat hiermee te maken? Ik heb meerdere lapjes, maar kom zelf nog niet verder dan een kussenhoesje....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten