zaterdag 30 november 2013

Geluk zit in.....

Een gezellige drukke maand vol feestjes.
Hard aan het werk dus. Helaas kan ik nog niks laten zien.
Ik help Sinterklaas een handje, ben bezig met een recycleer project (zie boomie), maak afscheidscadeautjes voor op het kinderdagverblijf (dochterlief wordt bijna 4 jaar). Ik zit niet stil dus!

Letterlijk stil zitten doe ik de laatste tijd wel wat vaker dan normaal. Dat komt vanwege een klein wondertje....
van pinterest
Eind april/ begin mei verwachten wij namelijk ons tweede kindje!
Kleurt ons huis straks nog meer roze en krijgen we een tweede meisje, of wordt 'de boel'  gelijk getrokken met een kereltje??? Ik ben benieuwd!

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooi nieuws!! Proficiat Elke! En mei is een prachtige periode om te bevallen! Voor die tijd natuurlijk allemaal leuk spul maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! En inderdaad genoeg inspiratie de komende maanden!

      Verwijderen