vrijdag 6 december 2013

De agendahoes

Al een paar jaar geleden toen ik van baan veranderde maakte ik, als afscheidscadeautje, voor mij naaste collega's een agendahoes en etui. Alle collega's hadden eenzelfde agenda en het kwam dan ook geregeld voor dat er een verwisseld was of zoek raakte. Voor de twee naaste collega's was dat vanaf toen verleden tijd.
Een derde collega zag de agendahoezen en vroeg mij er ook een voor haar te maken. Ze zocht zelf een mooi stofje uit en ik ging aan de slag.
Inmiddels zijn we een paar jaar verder en krijgen we geen papieren agenda meer van onze werkgever, we doen alles digitaal. Niet iedereen vindt dat even prettig en daarom verschijnen er nog her en der zelfaangeschafte papieren agenda's. Helaas hebben deze niet hetzelfde formaat als die oude-vertrouwde versie. Daarom kreeg ik afgelopen week weer de vraag om een nieuwe agendahoes te maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten