maandag 13 januari 2014

(Baby)doeken

Tja, met een baby op komst ontkom ik er niet aan om af en toe wat babygerelaterde zaken te maken en posten. Voor de dochter maakte oma 2 heerlijke handdoeken die dochterlief nog steeds dagelijks gebruikt. Voor baby nr. 2 ben ik zelf aan de gang gegaan (oma heeft afgelopen weken overuren gedraaid op een geweldig helemaal zelfgemaakt "Mega Mindy").
Grijs, de kleur van ons huis, ons halve interieur en ook ooit de basis van de babykamer. Grijs voor een jongetje of grijs voor een meisje, ik vind dat het allebei kan!


Met een kapje om de baby helemaal in te kunnen pakken. En een schattig katoenen-'kanten' randje om het helemaal af te maken. Het grijs-wit geruite randje komt van een dekbedovertrek, de badstof kocht ik nieuw.

Ik dacht dochterlief te verblijden met een zelfde grijze handdoek, maar dan met een roze met paarse randje.... gezien haar leeftijd (inmiddels 4 jaar) liet ik het kapje weg.... foute boel! "Ik wil roodkapje kunnen spelen!" Ach, we zullen zien.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten