maandag 27 januari 2014

Cadeautjes en zelf versierde taarten

Veel jarigen afgelopen week, dus verschillende cadeautjes gemaakt.
Inmiddels zijn alle feestjes gevierd en de cadeaus gegeven.

Ik maakte twee toilettasjes die ik vulde met lekkers. Stom genoeg vergat ik van allebei een foto te maken.
Voor verjaardag nr. 3 maakte ik 3 mandjes (met deze tutorial). Goede uitleg en leuk om te maken! De binnenkant maakte ik van tafelzeil (Ikea) de buitenkant van een restje wat steviger stof. Het zeil is dubbel handig, handig schoon te maken na gebruik en lekker stevig dus vlieseline is niet nodig om het mandje stevig te houden.
Leuk projectje om te onthouden!
Op het heerlijke feestje van verjaardag nr. 3 gingen met een groep volwassenen (en dochterlief) taarten vullen en versieren bij het bakatelier in Breda (een aanrader!). Een heerlijke, goed gevulde middag vol gezelligheid en creativiteit. Vriendlief (met ongekend talent) leefde zich uit op een taart met bospaadje voor jarige nr 4. : (schoon)moeder! Ik hield het bij een kleurige taart met stippen.
De workshop werd afgesloten met een heerlijke high-tea, ook bij het bakatelier. Een fijne dag dus.
(Schoon)moeder was erg blij met de mooie taart en de cupcake-bos in zelfgeverfde bloempot (wat dochterlief maakte bij het bakatelier). De twee taarten staan nu nog even in de diepvries, te wachten op een goed moment ze aan te snijden. Dat moeten we binnenkort maar eens gaan doen!

1 opmerking:

  1. Wow, wat heb jij een ontzettend leuke blog zeg!
    En die taarten zien er heerlijk uit :D

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen