woensdag 30 april 2014

Tijd voor slingers

Het was weer eens tijd voor slingers.
Twee grote vlaggenlijnen en drie kleintjes rolden er onder de machine vandaan.
Voor een verjaardag een grote slinger in verschillende kleuren. Voor een vrijgezellendag een blauw-aqua-groene variant, de lievelingskleur van de aanstaande bruid.



In de blogwereld (hier) kwam ik een ander leuk idee tegen. Een XXS vlaggenlijn. Zo schattig (en handig voor alle kleine restjes). Ik maakte er drie en verstuurde er meteen twee met de post. Enkele effen vlaggentjes bestempelde ik.
De stof van de grote vlaggen is van de Action. Het biaisband maakte ik zelf (met een handige biaisband  maker). De kleine vlaggentjes zijn restjes van eerdere projecten, ook het kant had ik nog liggen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten