dinsdag 20 mei 2014

Daar is hij dan!

We moesten er even op wachten. 10 dagen later dan "uitgerekend"  kwam hij er dan toch echt!
Onze zoon: Quintus!
Lekker lang (54 cm) en lekker zwaar (4275) en helemaal af! Met net zo'n mooi kapsel als zijn grote zus 4,5 jaar geleden.

Ik heb inmiddels de kraamverzorgster uitgezwaaid en begin langzaam in een ritme te komen.
Wat een heerlijke tijd!




























Quintus, met die naam kwam vriendlief. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er in het begin erg aan moest wennen (dat lukte goed!).
Hij is niet onze 5de zoon, wel in de vijfde maand geboren (op de 10de, 2x5) en dat maakt het toch weer extra leuk, vind ik zelf.

Het geboortekaartje bestelde we bij liefleukeneigen.nl uit dezelfde serie als bij de grote zus. De kleuren aan de binnenkant lieten we dit keer aanpassen.
Misschien een 'afwijking' van mij, maar ik houd ervan als de geboortekaartjes van de kinderen bij elkaar passen. En net zoals bij Odette krijgen we ook nu weer veel leuke reacties op het kaartje.
Tenslotte iets waar ik zo van aan het genieten ben.....





























Wat is het toch leuk om dagelijks bergen post te krijgen van zoveel lieve mensen!!!

7 opmerkingen:

  1. Proficiat Elke, met jullie prachtige zoon! Wat kreeg hij een mooie naam en mooi kaartje! Geniet van alle bijzondere momenten met jullie gezinnetje van 4, en dat er nog bergen post mogen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan niet wachten om Quintus in zelfgemaakte creaties te zien! :-)
    Xx Lot

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "Natuurlijk" zijn die er al Lot, ik zal me binnenkort eens aan een fotoshoot gaan wagen!

      Verwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Leuk dat je me bent gaan volgen en je bent ook gelijk al in de prijzen gevallen :-) Ik ga jou ook volgen, geniet van deze mooie tijd met jullie gezinnetje! Liefs Lisanne (huisjeno.56)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met jullie zoontje, ik kwam op jouw blog via de link van huisje No. 56
    Groetjes Jilly van Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, ik vind het een prachtige naam. Ook proficiat met de give away van Lianne.
    Lekker nu de zomer begint, dan komt zo'n kan wel van pas.
    Geniet van deze mooie tijd....
    Liefs
    Kirsten
    hetraadhuis1890.blogpsot.nl

    BeantwoordenVerwijderen