vrijdag 25 juli 2014

Bijna vergeten

Deze "vlag" heb ik nog niet laten zien. Het was de aankondiging van de geboorte van onze zoon. De vlag hadden voor het raam gehangen, inmiddels is 'ie daar weg, maar helemaal opruimen kan ik nog niet.
Nu is het nog een gewone lap, in de toekomst wil ik er nog wat anders mee maken, wat precies weet ik nog niet.
Het idee haalde ik via pinterest hier. Het sprak me erg aan; geometrisch zonder andere logica of herhalend patroon en toch in evenwicht. Daarom heb ik het gewoon gekopieerd; ik pastte alleen de kleuren en het formaat wat aan (beter goed gejat, dan slecht bedacht, toch?).

De zwarte en witte stof kocht ik in Den Bosch bij Hoofs, ik heb er meer Quintus-gerelateerde spullen van gemaakt. De mint groene stof had ik nog over van een ander projectje (zie hier) en kreeg ik van een (schoon)tante. De letters op de vlag bestelde ik via internet en heb ik erop gestreken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten