woensdag 11 februari 2015

Kussens


Voor dochters verjaardag, alweer bijna 2 maanden geleden, maakte ik kussens voor op haar slaapkamer. Nu ze haar slaapkamer met haar broertje moet delen (dan hoeven vriendlief en ik ons creatief atelier/ werkkamer/ "man cave" niet op te offeren) houden we de kleuren een beetje rustig.

Eindelijk kon ik mijn eerdere creatie gebruiken! Een zelf ontworpen- zelf gezeefdrukte -met oude overhemdknoopjes versierde- lapje stof. Het profiel is echt van ons meisje (toen ze nog een stukje jonger was), het kapsel is nagetekend, kikker van internet en de songtekst van Guus Meeuwis. Over deze zeefdruk schreef ik al eerder (zie hier).
Op de sterrenstof na (een paar euro op de markt) had ik de stoffen nog in huis (3 maal hoera voor schoontante!) en zelfs de ritsen heb ik niet hoeven kopen, die haalde ik uit een aantal beschermhoezen. Lang leve het recyclen!!





1 opmerking: