zondag 14 juni 2015

Tas voor tante

Een bijzonder feestje vandaag. Oom en tante zijn 50 jaar getrouwd
Tante heeft haar stoffencollectie aan mij gegeven, dus een zelfgemaakt cadeau was wel op zijn plaats.
Natuurlijk moest ik daar een van haar mooie stoffen voor gebruiken. Ik combineerde haar stof met een stofje van mezelf (een petrolblauwe babyrib; mijn eerste eigen lapje stof, gekregen van Sinterklaas in een ver ver verleden). In een avond en ochtend creeerde ik een tas met twee hangers: een etui-tje en een lippenstift houder/ sleutelhanger.
In de tas deden we de 'echte'  cadeautjes (verpakt in boterhamzakjes) die we nog wat opleukten met toepasselijke figuurtjes van strijkkralen, gemaakt door dochter.








































Tas en ritstasje maakte ik naar eigen inzicht. Het idee van de lippenstift hanger haalde ik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten